Stelvio in 505 vrancev

Alfa Romeo Stelvio

Stelvio in 505 vrancev

16.11.2016, avtomanija.com

Pri Alfi so se dokončno vključili v borbo za SUV-segment. Stelvio v najmočnejši različici Quadrifoglio pouja več kot le višje sedenje.

Če zapišemo, da so pri Alfi (pre)dolgo plesali okoli vrele kaše, to še vedno ne bo pretiravanje. Leta 2003 so že predstavili koncept Kamal, trinajst let kasneje pa v Los Angelesu končno tudi serijsko različico lastnega SUV-ja, ki se zdaj imenuje po enem najbolj slavnih prelazov.

Za samo obliko obstaja enostavna besedna zveza: Giulia SUV, pa vendar Stelvio deluje zelo sveže in samosvoje. Tudi notranjost so Italijani v veliki meri prevzeli iz limuzine, različica Quadrifogilo pa razvaja tudi s športnimi sedeži, ki so prešiti z rdečo nitjo, nekaj je karbonskih okraskih elementov, kar se za SUV-ja, ki ga poganja motor Ferrarijevega porekla, vsekakor spodobi.

Ko smo že pri pogonskem agregatu, velja omeniti, da gre za 2,9-litrski V6, ki ga poznamo že iz Giulie Q, 371 kW (505 KM) največje moči in 600 Nm največjega navora pa se preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika prenaša na obe osi s pomočjo štirikolesnega pogona Q4. Na krovu so za doplačilo še zavore znamke Brembo, Harman Kardonov avdio sistem in Recarovi sedeži.

Manj potentna, a nič manj zanimiva izbira je dvolitrski prisilno polnjen agregat največje moči 206 kW (280 KM) in s 415 Nm največjega navora, ki poganja osnovno različico, že opremljeno z 18-palčnimi litimi platišči.  Oprema Ti prinaša za palec večja platišča, pravi les na armaturni plošči in zmigljivejši infotainment sistem z 8,8-palčnim zaslonom na dotik.

Cena Stelvia naj bi bila nekoliko nad Giulio, več pa bo znanega v naslednjih tednih.

Komentarji

Za komentiranje se moraš prijaviti.